Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s našim používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

Reklama

Ako byť úspešný v silnej konkurencii

SEO Text

Uspieť v silnej konkurencii je náročné, ale nie nemožné. Byť úspešný môžete aj vtedy, keď máte sídlo firmy na rovnakej ulici, kde sú vaši najväčší konkurenti – ak si otvoríte kaviareň na mieste, kde sú už v okolí tri ďalšie, automaticky to neznamená neúspech. Aby ste však uspeli, musíte urobiť niečo navyše, ako len variť skvelú kávu. Musíte skúsiť vašu konkurenciu predbehnúť. Ako na to?

 
Reklama

Vytvorte si priateľské vzťahy so zákazníkmi

Nadštandardné vzťahy s vašimi zákazníkmi a partnermi sú pre vás obrovským plus. Ak každý jeden z nich porozpráva o vás svojim známym, nemusíte si platiť reklamu. Alebo áno, ale výrazne menej. Preto si s nimi budujte priateľské vzťahy, robte súťaže alebo darovačky na Facebooku. Máte športový bar? Kúpte si lístky na Bayern Mníchov a jedného zo zákazníkov odmeňte. Uvidíte, že o tom bude vedieť celý jeho Facebook a slovo iných je oveľa hodnotnejšie ako tisíc slov zo štandardnej reklamy.

Už na prvý pohľad musíte byť odlišný

Ľudia si myslia, že sa rozhodujú racionálne, je to však omyl – rozhodujú sa podľa svojich emócií. A tie z veľkej miery ovplyvňuje to, čo vidia. Až 85 % nakupujúcich sa pri nakupovaní rozhoduje podľa toho, ako tovar vyzerá. Preto, ak chcete byť úspešný, musíte upútať pozornosť vašich potencionálnych zákazníkov, ako by povedal Seth Godin: „Buďte fialovou kravou v obyčajnom stáde.“

Vzdelávajte sa

Ak chcete posúvať seba aj váš podnik, musíte neustále na sebe pracovať. Nikdy sa nemôžete dostať do stavu, keď si poviete: „Už viem dosť, už nepôjdem na žiadnu prednášku.“ Nikdy neviete dosť, hlavne v dnešnej turbulentnej dobe, keď sociálne média zásadne ovplyvňujú podnikanie a každú chvíľu sa tieto trendy menia. Preto sa zúčastňujte workshopov, prednášok, konferencií či vernisáži, kde sa stretnete so zaujímavými ľuďmi. Nebojte sa investovať stovky eur za vstupenku, ktorá za to stojí. Ak bývate v Košiciach a v Žiline je zaujímavý kongres, choďte tam.

Naučte zamestnancov spolupracovať

Veľmi dôležité je, aby ste nielen vytvorili ideálne podmienky na spoluprácu, ale svojich zamestnancov to aj naučili. Prečo je to dôležité? Pretože nie tie spoločnosti, ktoré najmú najviac expertov sú lídrami, ale tie, ktoré týchto expertov naučia spolupracovať. Ak to dokážete, úspech bude bližšie.

 
 
Sdílení a tisk
   
 

finance.cz finance.sk firemnifinance.cz studentskefinance.cz peniaze.sk fondy.sk uroky.sk Register mf.cz