reklamácie

Nevydarený zubársky zákrok? Ako reklamovať plomu alebo korunku

Článok | Miroslava Hrášková | 10. 7. 2018

Nevydarený zubársky zákrok? Ako reklamovať plomu alebo korunku
+6

Nechali ste u zubára desiatky eur a nová plomba vám aj tak vypadla? Reklamujte! Výkon aj výrobok.Tak úplne jednoduché to však nebude.

Podnikatelia pozor: toto SOI vytýka najčastejšie! Aké pokuty reálne hrozia?

Článok | Barbora Magočová | 17. 10. 2025

Podnikatelia pozor: toto SOI vytýka najčastejšie! Aké pokuty reálne hrozia?
0

Máte nočné mory z nečakanej kontroly zo SOI? Nie ste sami. Slovenská obchodná inšpekcia je neúnavná; s návštevou inšpektorov by mal počítať každý, kto predáva tovar či poskytuje služby konečným spotrebiteľom. Ani SOI však spravidla nedokáže preveriť každý detail; na ktoré druhy pochybení sa zameriava najviac?

Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám

Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015

Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám
0

Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.

Najčastejšie vrátené vianočné darčeky? Oblečenie, obuv, kozmetika a parfémy

Článok | Roland Regely | 10. 1. 2018

Najčastejšie vrátené vianočné darčeky? Oblečenie, obuv, kozmetika a parfémy
+5

Väčšina Slovákov bola s prístupom obchodníkov pri ich výmene spokojná.

Ako reklamovať chyby a nedostatky na novostavbe

Článok | Roland Regely | 6. 9. 2018

Ako reklamovať chyby a nedostatky na novostavbe
+1

Kúpili ste byt v novostavbe a s plnou radosťou a očakávaniami ste sa doň nasťahovali. Po čase sa však ukázalo, že novostavba má nedostatky ako praskliny, plesne či zateká. Reklamujte!

Nové pravidlá proti klamlivým zľavám na Slovensku. Ako nás od augusta chráni zákon?

Článok | Barbora Magočová | 20. 7. 2023

Nové pravidlá proti klamlivým zľavám na Slovensku. Ako nás od augusta chráni zákon?
+5

Už 1. augusta 2023 nadobúda účinnosť novoprijatý spotrebiteľský kódex. Zapracúva európske smernice reagujúce na najčastejšie nástrahy, ktorým museli spotrebitelia v posledných rokoch čeliť. O čom by ste mali vedieť bez ohľadu na to, či ste obchodníkom alebo „len“ bežným zákazníkom?

Nové práva pre spotrebiteľov v roku 2024: Aké zlepšenia nás čakajú?

Článok | Barbora Magočová | 29. 12. 2023

Nové práva pre spotrebiteľov v roku 2024: Aké zlepšenia nás čakajú?
0

Koncom roka 2023 bol parlamentu opäť predložený návrh nového zákona o ochrane spotrebiteľa. Ak bude všetko prebiehať podľa plánu, nadobudne navrhovaná právna úprava účinnosť už 1. marca 2024. Aké zmeny prinesie slovenským spotrebiteľom a obchodníkom?

Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu

Článok | Redakcia | 5. 8. 2024

Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu
0

Predajne Datart sa menia na NAY. Od 1. septembra zákazníci v Datarte už nenakúpia. Reťazec s elektrom NAY prevezme jeho obchody. Čo bude s reklamáciami a objednávkami?

Nepáčila sa vám dovolenka? Môžete ju reklamovať

Článok | Redakcia | 26. 6. 2018

Nepáčila sa vám dovolenka? Môžete ju reklamovať
+5

Stalo sa vám, že cestovná kancelária nezaistila kvalitu služieb, ktoré ste si objednali v cestovnej zmluve? V tom prípade máte možnosť podať reklamáciu a získať finančnú kompenzáciu za nedoržanie záväzkov.

Špinavý hotel a zlá strava: ako reklamovať dovolenku?

Článok | Barbora Magočová | 28. 7. 2021

Špinavý hotel a zlá strava: ako reklamovať dovolenku?
+2

Na dovolenku sa tešíme celý rok. O to horšie býva sklamanie, ak sa od vysnívanej idylky líši. Nad nedostatkami nemávnite rukou – reklamácia nie je zložitá a cestovné kancelárie kompenzácie spravidla vyplácajú.

Ako reklamovať alebo vrátiť vianočný darček

Článok | Roland Regely | 24. 1. 2018

Ako reklamovať alebo vrátiť vianočný darček
+5

Pokazil sa? Nesedí vám? Prečítajte si ako a kedy je možné vrátiť darček, ktorý ste dostali na Vianoce.

Kedy sa v panelákoch prestáva kúriť

Článok | Roland Regely | 10. 4. 2018

Kedy sa v panelákoch prestáva kúriť
-1

Aj keď to v poslednej dobe tak nevyzeralo, blíži sa koniec vykurovacej sezóny. Ukončenie vykurovacej sezóny je spojené s termínom vyúčtovania nákladov za služby spojené s užívaním bytu, teda aj vyúčtovaním nákladov za teplo a teplú úžitkovú vodu.