Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
- Včas a presne spravovať objednávky pri dodržaní termínov pre zákazníkov
- Včas informovať interné a externé zainteresované strany o problémoch so službami
- Navigácia a vyhľadávanie v systémoch SAP, EDI, systéme zákazníka, systémoch tretích strán (ak je to potrebné) s cieľom efektívne riadiť realizáciu objednávok
- Prevzatie osobnej zodpovednosti za proces riadenia objednávok s cieľom poskytovať služby na najvyššej úrovni
- Identifikovať systémové opakujúce sa problémy pri riadení objednávok a v prípade potreby ich riešiť
- Spolupracovať s funkciami dodávateľského reťazca pri riešení problémov, určovať ich hlavné príčiny a identifikovať spôsoby zlepšenia s cieľom zabezpečiť špičkový výkon u zákazníka a proaktívne zmierňovať poplatky za nedodržanie predpisov
- Zabezpečovať každodenné riešenie problémov s nesplnenými objednávkami komunikáciou s partnermi 3PL
- Iniciovať a udržiavať pravidelný dialóg s kľúčovými zainteresovanými stranami (napr. úver, predaj, plánovanie (zásobovanie a dopyt), logistika) s cieľom riešiť problémy a predchádzať im a zlepšiť vzájomné porozumenie procesu od objednávky po hotovosť
- Pestovať a udržiavať pozitívne vzťahy so zákazníkmi a internými zainteresovanými stranami
- Spolupracovať s tímom a ostatnými funkciami pri hľadaní spôsobov, ako zvýšiť efektívnosť procesu od objednávky po platbu
- Ďalšie povinnosti podľa zadania manažéra OMS alebo vedúceho OMS
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 2 roky
Cudzie jazyky
anglický - vysoká: C1 a C2
francúzsky - vysoká: C1 a C2
Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov
Počítače
Microsoft Excel - vysoká
Microsoft Word - vysoká
Microsoft Outlook - vysoká
SAP - elementárna