Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Analytik kontroly riadenia - Americký pracovný čas
Analytik kontroly riadenia je zodpovedný za vykonávanie mesačných a iných pravidelných vnútorných kontrol. Bude spolupracovať s multifunkčnými tímami, aby zabezpečil dodržiavanie interných postupov. Bude podporovať vykonávanie rôznych kontrol a sledovať priebeh nápravy. Táto úloha bude podľa potreby podporovať aj ďalšie iniciatívy v oddelení dodržiavania predpisov v oblasti IT.
Náplň práce:
- Vykonávajte pravidelné kontroly interných kontrol Partnerstvo s podnikaním a využívajte znalosti IT a finančných procesov, rizika finančného výkazníctva a interných kontrol na testovanie a monitorovanie kontroly spoločnosti nad finančným výkazníctvom.
- Identifikujte zistenia a nedostatky v oblasti kontroly a podávajte o nich správy, úzko spolupracujte s vedením na odstránení nedostatkov v stanovených lehotách.
- Pomáha pri vyhodnocovaní kľúčových rizík v IT a obchodných procesoch a radí IT pri navrhovaní procesov a riadenia počas zmien procesov.
- Koordinácia aktivít s obchodnými a internými/externými audítormi na celkových sox/PCI/FDA/data privacy laws (GDPR, HIPAA atď.) alebo iných kritických potrebách a výstupoch programu dodržiavania predpisov.
- Pripravuje si jasné a dobre organizované audítorské pracovné dokumenty, ktoré vhodne dokumentujú vykonanú prácu. Formuluje vhodné závery týkajúce sa primeranosti vnútorných kontrol a postupov založených na znalostiach operácií auditovaných obchodných jednotiek a vykonanej audítorskej práce.
- Monitoruje a radí vlastníkom procesov o akčných plánoch na nápravu nedostatočných kontrol.
- Propaguje a podporuje firemné politiky, postupy, poslanie, hodnoty a štandardy etiky a integrity.
- Podpora procesov uzávierky na konci mesiaca a konca roka v súvislosti s vnútornou kontrolou.
- Poskytovanie podpory počas interných a externých auditov.
Požiadavky:
- Znalosť balíka Microsoft Office (vrátane Wordu, PowerPointu, Excelu)
- Výborné znalosti so sox kontrol a konceptov riadenia rizík.
- Skúsenosti s implementáciou opatrení na odstránenie nedostatkov.
- Silné procesné zázemie a skúsenosti s riadením IT a obchodných procesov.
- Bakalársky / magisterský titul v odbore obchod, audit, financie, účtovníctvo alebo príbuzná oblasť.
- Min 2 roky súvisiace skúsenosti v oblasti auditu alebo účtovníctva.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
aspoň 3 roky
Cudzie jazyky
anglický - vysoká: C1 a C2
Počítače
Microsoft Word - pokročilá
Microsoft Excel - pokročilá
Internet - pokročilá