Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
• riadenie aktivít projektu a celková administrácia a implementácia projektu na všetkých úrovniach,
• koordinácia všetkých činností spojených s realizáciou aktivít projektu,
• koordinácia činnosti odborného personálu,
• komunikácia medzi riadiacimi, administratívnymi a odbornými kapacitami projektu,
• koordinácia činností podľa aktuálne platných právnych predpisov SR a EK, usmernení a pokynov poskytovateľa súvisiacich s čerpaním fondov EÚ,
• kontrola napĺňania merateľných ukazovateľov projektu a iných údajov,
• kontrola priebehu projektových aktivít,
• plánovanie, monitorovanie a kontrola spotreby zdrojov z rozpočtu,
• participácia na príprave verejných obstarávaní projektu, príprave zmlúv s externými poskytovateľmi tovarov služieb,
• komunikácia s externými poskytovateľmi tovarov a služieb a zabezpečenie riadnych a včasných dodávok,
• zodpovednosť za prípravu a kontrolu dokumentácie projektu v spolupráci s ostatnými členmi projektového tímu,
• príprava zmenových konaní v spolupráci s finančným manažérom projektu,
• kontrola dodržiavania harmonogramu prác a výstupov projektu,
• reportovanie stavu realizácie projektu,
• agenda súvisiaca so všetkými procesmi zabezpečujúcimi činnosti Odboru stratégií a projektov/KC
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 5 rokov
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2