Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Koordinuje komunikáciu s dodávateľmi, inštitúciami, subdodávateľmi, nájomcami obchodného centra. Administratívne činnosti súvisiace so správou centra a jej zamestnancami. Vedie evidenciu nájomcov, kompletnú agendu sekretariátu správy centra. Poskytovať podporu „lease administrátorke“ (zmluvné podmienky, výnimky, atď.) a komunikácia s nájomcami v tejto veci, pravidelná komunikácia (telefonická, emailová) s nájomcami ohľadom platobnej disciplíny podľa pokynov riaditeľa centra, administratívna pomoc pri fakturácii (kontrola adries, distribúcia, kontrola doručenia a evidencia doručeniek, komunikácia s nájomcami). Vypracováva zápisy z porád tímu správy centra a kontroluje zadané úlohy z porád, archivuje dokumenty správy centra, pripravuje denné reporty a spracováva podklady pre vykonávanie pravidelných reportov o chode centa v anglickom jazyku. Prevádzkovanie e-pokladne a s tým spojená hmotná zodpovednosť.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
aspoň 2 roky
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
Počítače
Microsoft Excel - vysoká
Microsoft Word - vysoká
Microsoft PowerPoint - vysoká
Microsoft Outlook - vysoká
Internet - vysoká