Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Sme tím Call centristov, ktorí spolu ťahajú za jeden povraz a radi podajú pomocnú ruku, pokiaľ nemajú v nej šálku kávy. (:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
AKÉ ČINNOSTI ŤA ČAKAJÚ . . .
?? zdvíhaš telefón, keď náš zákazník potrebuje pomoc (žiadne aktívne navolávanie zákazníkov)
?? v práci sedíš 11 hodín za počítačom a pracuješ v našom internom systéme
(keď budeš šikovný/á a samostatný/á a práca TI pôjde pekne od ruky, tak sa môžeš tešiť na občasnú prácu z domu)
?? radíš a pomáhaš zákazníkom
?? odpovedáš na ich požiadavky na sociálnych sieťach alebo cez mail
ČO VŠETKO POTREBUJEŠ PRE ÚSPECH NA TEJTO POZÍCIÍ...
* si asertívny/a, komunikatívny/a
* zákaznícky orientovaný/á
* za žiadnych okolností nestrácaš úsmev na perách
* vieš a chceš sa rýchlo a dobre učiť
*POZOR* Pracovná doba v našom call centre (Nám. Gen. M. R. Štefánika 5) je krátky (st, št) a dlhý týždeň (po, ut, pia, so, ne) od 08:00 do 20:00 hod
Mzdové podmienky:
?? Ak by si pracoval/a na linke s maďarským a slovenským jazykom:
Fixná zložka mzdy 780€ brutto/mes. + bonusová zložka mzdy v závislosti od plnenia cieľov od 0 - 160 € = 940€ brutto/mes. + príplatky podľa zákona za prácu cez víkend a sviatok
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Cudzie jazyky
slovenský - vysoká: C1 a C2
maďarský - vysoká: C1 a C2
Podmienka: Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov
Počítače
Microsoft Windows - pokročilá
Internet - vysoká