Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Naša zákaznícka podpora poskytuje zákazníkom prvotriednu skúsenosť prvotriednej spoločnosti. V závislosti od tímu ku ktorému sa pripojíte, úspešný kandidát bude asistovať zákazníkom pri akomkoľvek probléme týkajúceho sa produktu alebo služieb, platby, nákupu, ceny, stavu objednávky, informácie o sledovaní zásielky, zrušenie objednávky, prevodu peňazí, tvorba obsahu sociálnych médií, klasifikácie reklamy, chybné streamovanie, obsahu a pod. Existuje veľké množstvo podporných rolí.
Požadované vzdelanie
stredná škola
Cudzie jazyky
slovenský - C2 Skúsený používateľ
anglický - B2 Samostatný používateľ
český - B2 Samostatný používateľ
nemecký - B2 Samostatný používateľ
španielsky - B2 Samostatný používateľ
maďarský - B2 Samostatný používateľ