Ako zvládnuť účtovníctvo v digitálnej dobe?

PR článok | rubrika: PR článok | 2. 5. 2022
Problematika hromadného spracovania veľkého objemu účtovných položiek sa z ďaleka netýka len e-shopov, aj keď v ich prípade je tento problém najzreteľnejší, čo potvrdzuje predseda Združenia účtovníkov Slovenska (www.zusk.sk) Mgr. Peter Tomčány: "Jednou z diskutovaných tém v rámci našej komunity účtovníkov je prístup ku klientom s e-shopmi, ktorí majú narastajúci počet položiek v účtovníctve a nepáči sa im lineárne rastúca cena za vedenie účtovníctva."
Ako zvládnuť účtovníctvo v digitálnej dobe?

Zdroj: Shutterstock

Komerčná spolupráca

Združenie organizuje dňa 6.5.2022 už v poradí IV. Konferenciu účtovníkov Slovenska, na ktorej mimo iných rečníkov vystúpi aj Ing. Jaroslav Kokoruďa, DBA zakladateľ spoločnosti TOP Clerks SK, s témou o produktivite a cenotvorbe. Prieskum, do ktorého sa zapojilo viac ako 300 účtovníkov, pomohol zmapovať úroveň využívania digitalizácie a prístup k cenotvorbe. Len necelých 10 % využíva softvérovú automatizáciu procesov (RPA). Viac ako 60 % respondentov zatiaľ nevyužíva aplikáciu na elektronické dokumenty, v ktorej by sa dalo vyhľadávať podľa informácii z dokladu.

To môže súvisieť aj s nedostatkom aplikácií, ktoré by boli medzi účtovníkmi rozšírené, vzhľadom na krátku dobu od novelizácie zákona o účtovníctve, ktorá umožnila elektronickú archiváciu dokladov na Slovensku platiaca od 01.01.2022. Viac ako polovica respondentov uviedla, že zatiaľ nevedia ako doklady elektronicky archivovať v súlade so zákonom. Len 3 % uviedlo, že preferuje hodinovú formu odmeňovania, aj keď práve tento spôsob oceňovania e-komercie zákazníkov by bol prínosom najmä z hľadiska ekonomickej úspory pre takýchto klientov. Všetci poznáme príslovie „Keď chceš ísť rýchlo choď sám, keď chceš dôjsť ďalej choď s niekým“.

Keďže sféra účtovných služieb je do istej miery veľmi špecifickým odvetvím a to hlavne z dôvodu dôvernosti, ktorú si vyžaduje, vzniká medzi klientom a poskytovateľom úzka spolupráca. Aby sme takúto službu dokázali ponúknuť kvalitne, je každá z pozícií vo vnútri nášho pracovného tímu zastupiteľná, vďaka čomu si môže byť klient istý, že sa jeho požiadavke, otázke či problému vždy má kto venovať. V súčasnosti sa na našich SR pobočkách stará o klientske účtovníctvo viac ako 14 spolupracovníkov. Zastupiteľnosť so sebou nesie okrem vyššie spomenutých benefitov pre klientov aj kladné stránky pre samotných pracovníkov. Tí majú istotu, že ich pracovné povinnosti má kto prevziať či už počas ich PN, OČR, či dovolenky. Celkovo tak vie náš komplexný tím poskytovať nepretržité služby nielen malým a stredným podnikom ale aj skutočne veľkým organizáciám.

Rozmýšľate nad ukončením svojej profesijnej účtovnej kariéry, či už z dôvodu odchodu na dôchodok, zmeny profesie, alebo iných dôvodov? V takom prípade Vám spoločnosť TOP Clerks SK (www.topclerks.sk) podľa slov jej manažéra Ing. Bc. Lukáša Studeného, MBA vie ponúknuť riešenie, ktoré Vám bude prínosom hneď trikrát.

Po prvé – po našej analýze, náš právnik prichystá všetky podklady bez Vašich starostí, tak aby bolo možné s klientmi pokračovať plynule bez prerušenia poskytovania služby.

Po druhé – začlenenie Vašich klientov do našej štruktúry Vám finančne kompenzujeme, presná finančná čiastka je transparentná a vychádza z analýzy (bod 1)

Po tretie – vďaka moderným technológiám a IT riešeniam, ktoré využívame, vieme pokryť aj takých klientov ktorí buď rýchlo vyrástli z hľadiska objemu, expanzie alebo im začali enormne rásť počty účtovných položiek. V prípade záujmu či už ako zákazníka alebo účtovníka nás nezáväzne kontaktujte a radi s Vami konkrétne prípady odkonzultujeme.

 

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

+2
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Naposledy navštívené

Obchodný, živnostenský register, ponuky práce