Veľká slovenská banka má novú aplikáciu, zatiaľ len pre pozvaných klientov

Ivana Sladkovská | rubrika: Článok | 17. 4. 2024
VÚB banka už spustila svoju novú verziu aplikácie pre mobilné bankovníctvo. Zatiaľ je dostupná len pre vybraných klientov, ktorí ju testujú.
Veľká slovenská banka má novú aplikáciu, zatiaľ len pre pozvaných klientov

Zdroj: Archív Canva/Fotodelux

VÚB banka, druhá najväčšia banka na Slovensku, chce do konca roka 2024 spustiť novú verziu mobilnej aplikácie pre všetkých klientov. Už teraz ju testujú zamestnanci banky a aj vybraní klienti. Ako však upozorňuje Živé.sk, appka dostáva od testovacích používateľov slabé hodnotenia. Banka má takto lepšiu možnosť opraviť počiatočné chyby a aplikáciu vylepšiť, aby sa všetkým klientom dostal do rúk dokončený a dobre fungujúci produkt.

Nová aplikácia VÚB banky je len pre „vyvolených“ klientov, ktorí dostali pozvanie, aby ju vyskúšali a pomohli tieto neduhy nájsť a odstrániť. „Momentálne sme oslovili približne 10 percent našich klientov. Pri prechode zohľadňujeme individuálne potreby každého z nich a snažíme sa ponúknuť riešenie, ktoré im najlepšie vyhovuje. Klienti majú stále možnosť používať aj pôvodnú verziu aplikácie," vysvetľuje Dominik Miša, PR manažér VÚB banky, pre Živé.sk.

 

Anketa

Používate mobilnú aplikáciu vašej banky?

Banka priznáva, že nová aplikácia je stále vo vývoji a niektoré funkcie ešte neboli plne integrované. Klienti dostanú pozvánku na prechod do novej aplikácie vtedy, keď bude obsahovať všetky základné služby, ktoré potrebujú.

VÚB si je vedomá, že nová verzia aplikácie zatiaľ dostáva od klientov nižšie hodnotenia než pôvodná verzia. „Berieme vážne spätnú väzbu od našich klientov a neustále pracujeme na zlepšeniach. Mnohé z pripomienok pochádzajú z úvodnej fázy implementácie a súvisia s detskými chorobami aplikácie, ako sú infraštruktúrne problémy či miernom spomalení," dodáva Miša.

„Proces prechodu klientov na nové riešenie je dynamický a neustále sa vyvíja. Očakávame, že do konca roka 2024 by mala väčšina aktívnych klientov byť oslovená s možnosťou aktivovať si novú aplikáciu. Termín ukončenia starého riešenia zatiaľ nie je určený," približuje Miša.

VÚB, ako druhá najväčšia banka na Slovensku, upozorňuje na možnosť, že s prechodom na novú aplikáciu by mohli vzniknúť aj pokusy o podvod, pričom falšované verzie aplikácie by mohli byť nebezpečné. Banka preto odporúča inštalovať aplikáciu výhradne z oficiálnych aplikačných obchodov pre Android, iOS a Huawei zariadenia.

„Všetky bezpečnostné opatrenia sú v banke pravidelne konzultované s odbornými protistranami vrátane oddelení ako Fraud alebo Security, aby sme boli pripravení na možné podvodné praktiky. Situáciu neustále monitorujeme a vyhodnocujeme," zdôrazňuje zástupca banky. 

Ivana Sladkovská

Autor článku Ivana Sladkovská

Šéfredaktorka portálu Peniaze.sk. Venuje sa najmä servisným ekonomickým témam štátnych dávok, dôchodkov a sociálnych výhod. Ďalšie články autora.

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Toto ste už čítali?

Platenie kartou cez internet bezpečnejšie: Slovenská banka sa pridáva ku Click to Pay

15. 12. 2025 | Ivana Sladkovská

Platenie kartou cez internet bezpečnejšie: Slovenská banka sa pridáva ku Click to Pay

UniCredit Bank prináša novú službu Click to Pay, ktorá umožňuje rýchle, bezpečné a pohodlné online platby bez zadávania údajov z platobnej karty. Klienti si môžu uložiť všetky svoje... celý článok

Populárna slovenská banka stopne okamžité platby

27. 11. 2025 | Ivana Sladkovská

Populárna slovenská banka stopne okamžité platby

Banka mBank upozorňuje na plánovanú odstávku okamžitých platieb, ktorá prebehne 30. novembra 2025 od 00:30 do 04:30. Počas tohto času nebude možné posielať ani prijímať okamžité prevody,... celý článok

Najväčšia banka chystá rozsiahlu odstávku. Karty aj bankomaty sa vypnú

21. 11. 2025 | Miroslav Homola

Najväčšia banka chystá rozsiahlu odstávku. Karty aj bankomaty sa vypnú

Slovenská sporiteľňa upozorňuje klientov na plánovanú technickú odstávku, ktorá zasiahne väčšinu bankových služieb. Od piatka večera do sobotného rána budú postupne nedostupné karty,... celý článok

Čo ak skolabujú platby? Centrálna banka radí, koľko hotovosti mať doma

18. 11. 2025 | Miroslav Homola

Čo ak skolabujú platby? Centrálna banka radí, koľko hotovosti mať doma

Bezhotovostné platby sú rýchle a pohodlné, no odborníci pripomínajú, že nemusia fungovať vždy. Stačí výpadok siete, kyberútok či technická chyba a mnohí ľudia zostanú bez možnosti zaplatiť.... celý článok

Končí doba kešu aj kariet: Najväčšia slovenská banka chce, aby klienti prešli na platby mobilom

3. 11. 2025 | Ivana Sladkovská

Končí doba kešu aj kariet: Najväčšia slovenská banka chce, aby klienti prešli na platby mobilom

Slovenská sporiteľňa chce motivovať svojich klientov k prechodu na digitálne peňaženky a virtuálne karty, ktoré ponúkajú vyššiu bezpečnosť, komfort pri platbách aj možnosť získať účet... celý článok