Kupujú Slováci výrobky podľa reklám? Rozhoduje skôr cena produktu
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu
Marketing je proces, ktorý je zameraný na uspokojovanie potrieb zákazníkov. Vykonáva sa pomocou techník a nástrojov marketingového výskumu, vďaka ktorým dochádza k zaisteniu potrieb a želaní zákazníka zo strany spoločnosti, firmy alebo ďalších organizácií.
Zoradiť podľa: čítanosti | chronologicky | hodnotenie
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu
Článok | Miroslav Homola | 15. 10. 2018
E-mail je jeden z najmocnejších marketingových nástrojov. Ak je používaný správne, môže priniesť viac zákazníkov. Práca s e-mailom sa môže zdať jednoduchá, ale opak je pravdou. Pozreli sme sa na 7 najčastejších chýb pri e-mail marketingu.
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články