Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
• formálna, vecná a administratívna finančná kontrola verejného obstarávania, kontrola dodržiavania pravidiel SR a EÚ pri obstarávaní tovarov, služieb, stavebných prác a súvisiacich postupov, pri kontrole ktorých musia byť zohľadnené princípy a postupy stanovené zákonom o verejnom obstarávaní, resp. postupy pri obstarávaní zákazky, na ktorú sa ZVO nevzťahuje,
• finančná kontrola procesov verejného obstarávania žiadateľov a prijímateľov projektov,
• poskytovanie konzultácií žiadateľom a prijímateľom projektov v oblasti verejného obstarávania,
• ex-ante kontrola pred vyhlásením VO, ex-ante kontrola pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom, ex-post kontrola a kontrola dodatkov k zmluve o dielo,
• kontrola zákaziek nespadajúcich pod zákon o verejnom obstarávaní,
• vypracovanie kontrolného zoznamu z administratívnej finančnej kontroly VO a správy z administratívnej finančnej kontroly VO/návrhu správy z kontroly VO,
• komunikácia s ÚVO, PMÚ a inými relevantnými orgánmi,
• v relevantných prípadoch podávanie námietok k procesu VO,
• kontrola dodatkov zmlúv súvisiacich s predmetom VO,
• kontrola projektov na mieste
• vypracovanie žiadosti o vykonanie kontroly VO, resp. o vypracovanie odborného stanoviska /informácie k problémom identifikovaným v konkrétnom VO na ÚVO,
• zadávanie, zber, evidovanie, poskytovanie a aktualizácia údajov v informačných systémoch IROP, NSK a ITMS2014+,
• evidencia listinnej a emailovej korešpondencie,
• uchovávanie všetkých dokumentov týkajúcich sa výkonu delegovaných kompetencií,
• plnenie úloh spojených s kontrolou VO na základe pokynu vedúceho oddelenia a vedúceho odboru,
• vypracovanie stanovísk a súčinnosť pri auditoch, certifikačných overovaniach, kontrolách plnenia úloh
• spolupráca pri príprave internej dokumentácie SO pre IROP a jej aktualizácie v súlade s aktualizáciou dokumentácie pre EŠIF a IROP
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 3 roky