Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Je komunikácia tvoja silná stránka, rád/rada sa učíš nové veci a navyše ovládaš španielsky jazyk? Ak ťa plus k tomu zaujíma ecommerce, tak vitaj na ceste za novými skúsenosťami ako pracovník zákazníckej podpory v Expandeco!
Prečo Expandeco?
Pomáhame e-shopom s ich expanziou a lokalizáciou na zahraničné ecommerce trhy. Patríme medzi ecommerce lídrov v regióne strednej a východnej Európy, čoho dôkazom je aj už naše tretie získané ocenenie v kategórii Deloitte Technology Fast 50 Central Europe a dôvera takmer 200 klientov, medzi ktorých patria úspešné spoločnosti ako Dedoles, Notino, Eyerim, Novesta a mnohé ďalšie.
V súčasnosti Expandeco tvorí takmer 70 skúsených špecialistov a rastieme aj vďaka jedinečnej kombinácii našich ecommerce riešení, ktorými prispievame k dlhodobému budovaniu dôveryhodnosti e-shopov a s efektívnou optimalizáciou ich nákladov na zahraničných trhoch. Medzi naše komplexné ecommerce služby patrí predovšetkým spoľahlivé riešenie vratiek tovaru, kompletná lokalizácia podnikania či profesionálna zákaznícka podpora, vďaka čomu každý e-shop pôsobí všade ako doma.
Neustále sa rozrastáme a rozširujeme svoje pôsobenie na nové trhy a to je tiež jeden z dôvodov, prečo hľadáme posilu na oddelenie zákazníckej podpory.
Na čom budeš pracovať?
- na zabezpečovaní starostlivosti o zákazníkov e-shopov pôsobiacich na španielskom trhu,
- komunikácia so zákazníkmi prebieha telefonicky, e-mailom, cez online chat, ale aj prostredníctvom sociálnych sieti. Našimi klientmi sú eshopy z rôznych oblastí ako móda, kozmetika, domácnosť, nábytok, kancelárske potreby, gastro, elektro a podobne,
- na spracovaní objednávok a s tým spojenou komunikáciou,
- tiež to zahŕňa spoluprácu s predajným oddelením našich partnerov.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Cudzie jazyky
španielsky - vysoká: C1 a C2