Expedujete? Šetrite čas a kapacity vašich zamestnancov vďaka ERP systému

PR článok | rubrika: PR článok | 24. 10. 2022
Vedeli ste, že pri vychystaní jednej objednávky môžete zbytočne stratiť až 10 minút? Nehovoriac o vysokej chybovosti, ktorá v procese jej vyskladnenia a prípravy k expedícii môže nastať. Expedovanie tovaru k zákazníkovi vás tak zbytočne stojí čas, aj peniaze. Pritom to tak byť nemusí.
Expedujete? Šetrite čas a kapacity vašich zamestnancov vďaka ERP systému

Zdroj: Pixabay.com

Komerčná spolupráca

ERP systém, ktorý zrýchľuje expedíciu

Informačné systémy vyhľadáva stále viac spoločností, pretože ponúkajú množstvo výhod, od automatizácie širokej škály podnikových procesov cez zefektívnenie práce až po časovú a finančnú úsporu. Jeden systém tak zvládne:

- správu účtovníctva,

- skladovú evidenciu,

- CRM,

- workflow a mnoho ďalšieho.

Firmy tak nepotrebujú spravovať údaje vo viacerých navzájom neprepojených systémoch. Vďaka tomu šetria nielen čas, ale aj náklady, ktoré im zbytočne vznikajú pri chybách počas prenášania údajov medzi rôznymi systémami či tabuľkami. Práve týchto problémov ich dokáže zbaviť kvalitný ERP systém.

Systém so skúsenosťami

Informačný systém Money ERP je na trhu už 17 rokov. Za ten čas ho implementovali konzultanti v stovkách spoločností, ktorým okrem iného pomohol:

- zefektívniť prácu v skladoch,

- znížiť chybovosť,

- redukovať nutnosť ručného prepisovania dokladov,

- nastoliť poriadok v dátach.

Money ERP je vhodný hlavne pre firmy, ktoré expedujú desiatky objednávok denne, majú množstvo položiek na sklade, na ktorom chcú mať poriadok, či potrebujú mať detailný pohľad na svoje skladové zásoby.

Keďže každá firma má svoje špecifiká, sú to práve konzultanti Money ERP, ktorí vďaka svojim dlhoročným skúsenostiam a na základe predimplementačnej analýzy dokážu navrhnúť a vyskladať riešenie, ktoré bude v maximálnej možnej miere spĺňať individuálne potreby zákazníka.

 

“Blesková” expedícia tovaru vďaka ERP systému

Ste ambiciózni a máte veľké plány? Chcete expandovať na ďalšie trhy? Predpokladáme, že každý podnikateľ odpovie „áno“.  Jedným zo základných predpokladov úspechu je mať poriadok na sklade. Práve ERP systém v sebe zahŕňa kompletnú skladovú evidenciu a podporu všetkých procesov – od spracovania objednávky až po jej expedíciu k zákazníkovi.

Money ERP ponúka hneď niekoľko možností, ako spracovanie objednávok zvládnuť. Slúžia na to moduly:

- Mobile,

- Expedícia Chameleoon,

- iObchodník.

Chcete zrýchliť prácu na sklade?

Tak na to vám len dve ruky stačiť nebudú. Pomôžte si šikovným nástrojom, ktorý zvládne väčšinu rutinnej práce za vás. V informačnom systéme Money ERP na to slúži voliteľný modul Mobile, ktorý sa inštaluje do PDA zariadení s operačným systémom Android.

Ako vám Mobile pomôže?

- zjednoduší prácu skladníkov pri naskladnení, vyskladnení a inventúrach zásob,

- zrýchli vybavenie objednávok,

- dokáže navigovať skladníkov pri vyhľadávaní tovaru,

- pomôže s kontrolou dokladov voči vyskladnenému tovaru,

- uľahčí vytváranie skladových dokladov (príjemky, výdajky, prevodky, dodacie listy) i faktúr,

- automatizuje expedíciu a tlačí balíkové štítky,

- pomáha znižovať chybovosť a zámeny tovaru.

V praxi to môže fungovať tak, že Mobile načíta prijaté e-shopové objednávky z  informačného systému Money ERP do mobilného zariadenia (PDA) a následne z nich vytvorí dodacie listy alebo faktúry. Skladník vidí, kde na sklade je daný tovar uložený a podľa toho ho pripraví na odoslanie. Pomocou Mobile tovar vychystá do balíkov a vďaka kontrole prostredníctvom snímača čiarových kódov minimalizuje možnosť zámeny tovaru.

Chameleoon, ktorý vie expedovať

Máte pripravený tovar pre zákazníka a chcete rýchlo vytlačiť balíkový štítok pre kuriéra? Ak nepracujete s PDA zariadeniami a čiarovými kódmi alebo s podnikaním ešte len začínate, odporúčame vám voliteľný modul Expedícia Chameleoon.

Z Money ERP si aplikácia Chameleoon cez API načíta faktúry pripravené na expedíciu a priamo v aplikácii Chameleoon sa už tlačia expedičné štítky. Späť do Money ERP sa k danej faktúre prenesie trekovacie číslo a stav doručenia zásielky. Všetko ide rýchlo a jednoducho.

Prehľadná aplikácia Chameleoon podporuje rôznych slovenských aj českých prepravcov, takže podnikatelia určite ocenia redukciu ručného prepisovania adries do systému kuriéra.

Chameleoon vám pomôže s:

- tlačou expedičných štítkov,

- hromadným alebo postupným vytváraním objednávok prepravy,

- s kontrolou dokladov voči vyskladnenému tovaru,

- automatickým prideľovaním kuriérov podľa spôsobu dopravy, aký si zadal zákazník. 

iObchodník zbiera objednávky v teréne

iObchodník je praktickým a spoľahlivým pomocníkom pre obchodných zástupcov, ktorí môžu tráviť na obchodných stretnutiach v teréne viac času než v kancelárii. Vďaka optimalizácii pre mobilné zariadenia ho môžu mať obchodníci v smartfóne či tablete. Hoci sú mimo kancelárie, všetky dôležité informácie vrátane kontaktov, obchodných aktivít a skladových zásob majú stále poruke.

Nemusia sa po stretnutí ponáhľať do kancelárie a ručne zapísané poznámky či objednávky prepisovať do ERP systému. Všetko vybavia priamo na stretnutí. Údaje medzi aplikáciou iObchodník a informačným systémom Money ERP sa synchronizujú on-line, takže nadriadený má v reálnom čase prehľad, čo jeho obchodníci robia. A kým obchodník obehne svojich zákazníkov, skladník na centrále už pripravuje jeho objednávky na expedíciu.

iObchodník umožňuje obchodníkom priamo v teréne:

- vytvárať nové zákaznícke účty,

- zapisovať a čítať údaje z Money ERP v reálnom čase,

- získať prehľad o skladovej dostupnosti produktov,

- vystavovať objednávky,

-  sledovať úhrady faktúr,

-  plánovať obchodné aktivity pomocou kalendára.

5 tipov ako zrýchliť expedíciu tovaru k zákazníkovi

Behať po sklade s papierom a perom už dávno nie je trendy. V súčasnosti hýbu svetom skladov a skladových systémov výrazy ako optimalizácia a automatizácia procesov. Práve automatizácia rutinných procesov pomôže v sklade:

- znížiť chybovosť pri príprave objednávok,

- urýchliť expedíciu objednávok,

- vybaviť väčšie množstvo objednávok za kratší čas.

5 tipov pre rýchlejšiu expedíciu:

  1.     Vymeňte poznámkové bloky a perá za prehľadný ERP systém.
  2.     Prepojte ERP systém so svojím e-shopom.
  3.     Automatizujte a nechajte informačný systém, aby odviedol prácu za vás.
  4.     Využívajte funkcionality pre skladové hospodárstvo naplno.
  5.     Používajte PDA zariadenia s integrovaným snímačom čiarových kódov.

Ideálne riešenie pre váš biznis

Informačný systém Money ERP, ktorý zákazníkom prináša spoločnosť Solitea, je na trhu už 17 rokov. Funkcie, ktoré ponúka, oceňuje už viac ako 1 300 spokojných zákazníkov. Vďaka modulárnosti systému dokáže nájsť ideálne riešenie pre svoje podnikanie každý podnikateľ.

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Obľúbené témy

podnikanie

Toto ste už čítali?

Tisíce ľudí majú platiť odvody dvakrát a za nič. Odborníci varujú pred diskrimináciou

17. 11. 2025 | Ivana Sladkovská

Tisíce ľudí majú platiť odvody dvakrát a za nič. Odborníci varujú pred diskrimináciou

Od júla 2026 začne na Slovensku platiť nový tzv. mikroodvod vo výške 131,34 eura mesačne, ktorý sa dotkne aj ľudí bez reálnych príjmov z podnikania – stačí, ak majú aktívne oprávnenie... celý článok

Česká vláda chce živnostníkom znížiť odvody. Slovensko ich zvyšuje na historické maximum

13. 11. 2025 | Gabriel Pleska, Ivana Sladkovská

Česká vláda chce živnostníkom znížiť odvody. Slovensko ich zvyšuje na historické maximum

V roku 2026 sa českí podnikatelia budú musieť pripraviť na zvýšenie minimálnych preddavkov na sociálne a zdravotné poistenie, ktoré dosiahnu spolu 9 026 Kč mesačne. Tento nárast o 1... celý článok

Štát spustil test QR platieb. Platiť bez cashu bude čoskoro povinné

10. 11. 2025 | Ivana Sladkovská

Štát spustil test QR platieb. Platiť bez cashu bude čoskoro povinné

Finančná správa spustila pilotný projekt QR platieb, ktorý má pripraviť podnikateľov na povinné bezhotovostné platby od marca 2026. Nový systém umožní zákazníkom platiť rýchlo a jednoducho... celý článok

Žinostníci, pozor: Táto novembrová zmena sa vás týka, ak ste si odložili daňové priznanie

4. 11. 2025 | Ivana Sladkovská

Žinostníci, pozor: Táto novembrová zmena sa vás týka, ak ste si odložili daňové priznanie

Živnostníci a SZČO, ktorí podali daňové priznanie za rok 2024 v predĺženej lehote, musia do 10. novembra 2025 zaplatiť poistné v novej výške. Sociálna poisťovňa im v októbri zaslala... celý článok

Firmy čakajú nové ESG povinnosti: Greenwashing sa bude trestať, pribudnú aj produktové pasy

3. 11. 2025 | Redakcia

Firmy čakajú nové ESG povinnosti: Greenwashing sa bude trestať, pribudnú aj produktové pasy

Od roku 2025 začínajú platiť nové povinnosti pre firmy v oblasti ESG – od povinného zberu údajov o udržateľnosti, cez emisné účtovníctvo až po prísne postihy za greenwashing. Zavádzajú... celý článok