Odborný referent oddelenia správy majetku mesta - Žarnovica aktualizované: 11. 10. 2024

Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené

Miesto výkonu práce:

Námestie Slovenského národného povstania 33, 966 81 Žarnovica, Slovensko

Spoločnosť

Mesto Žarnovica

Dátum pridania ponuky

8. 10. 2024

Dátum poslednej aktualizácie

11. 10. 2024

Druh pracovného pomeru

-  Organizuje činnosť menších obecných služieb, vedie evidenciu dochádzky, kontroluje vykonané práce, komunikuje s ÚPSVaR ohľadom pôsobenia určených osôb v menších obecných službách, zabezpečuje aktiváciu osôb zaradených do menších obecných služieb.

  •  Organizuje činnosť uchádzačov o zamestnanie, ktorí si odpracovávajú dávku v hmotnej núdzi.
  •    Samostatne vybavuje agendu vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov - vypracováva dohody o podmienkach vykonávania menších obecných služieb, dodatky k dohodám, mesačné zoznamy UoZ predkladá na ÚPSVaR.
  •  Zabezpečuje vykonávanie verejnoprospešných služieb na úseku odpadového hospodárstva a na úseku verejnej zelene, vrátane zimnej údržby.
  •    Zabezpečuje kontrolnú činnosť a servis výťahov, zabezpečuje dodávky energií na základe uzatvorených zmlúv pre budovy vo vlastníctve mesta, predkladá a sleduje úhradu za služby verejnosti – RTVS.
  •  Vedie evidenciu zmlúv na dodávku energií, vody, telekomunikačných zariadení, na zabezpečovanie opráv majetku, služieb týkajúcich sa majetku mesta.
  •   Sleduje výdavky na telefónne hovory a predkladá podklady k fakturácii.
  •     Zabezpečuje údržbu a opravy nehnuteľného majetku mesta v správe MsÚ, revízie komínov, elektroinštalácií, bleskozvodov, kotolní a hasiacich zariadení, detských ihrísk.
  •    Zabezpečuje odstránenie nedostatkov zistených pri revíznych a iných obhliadkach vykonaných odborne spôsobilými osobami.
  •   Zostavuje plán údržby budov, odborných prehliadok vyhradených a iných zariadení.
  •    Zabezpečuje požiarnu ochranu budov, požiarnu prevenciu, spolupracuje s externým technikom BOZP a PO, spolupracuje s veliteľom DHZ, spolupracuje s kanceláriou primátora na úseku BOZP a PO.
  •    Zabezpečuje dodávku energií a údržbu nájomných bytových domov a bytov (vrátane výťahu), vybavuje reklamácie a predkladá podklady k fakturácii.
  •    Vyhotovuje objednávky a zverejňuje faktúry podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám. 


*Pracovná náplň je orientačná. Niektoré činnosti budú podľa potrieb oddelenia upravené.

Zdroj ponuky: worki.sk

Test osobnosti

Na akú profesiu sa hodíte?

  • Priradíme vás k jednému z 16 osobnostných typov
  • Detailne popíšeme váš typ osobnosti
  • Vybereme povolania, pre ktoré sa hodíte

Ďalšie ponuky práce

Súvisiace články

Výpočet čistej mzdy 2025

Rozšírená verzia kalkulačky

Ďalšie kalkulačky