Odborný referent oddelenia správy majetku mesta - Žarnovica aktualizované: 11. 10. 2024
Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené
Miesto výkonu práce:
Námestie Slovenského národného povstania 33, 966 81 Žarnovica, Slovensko
Spoločnosť
Mesto Žarnovica
Dátum pridania ponuky
8. 10. 2024
Dátum poslednej aktualizácie
11. 10. 2024
Druh pracovného pomeru
- Organizuje činnosť menších obecných služieb, vedie evidenciu dochádzky, kontroluje vykonané práce, komunikuje s ÚPSVaR ohľadom pôsobenia určených osôb v menších obecných službách, zabezpečuje aktiváciu osôb zaradených do menších obecných služieb.
- Organizuje činnosť uchádzačov o zamestnanie, ktorí si odpracovávajú dávku v hmotnej núdzi.
- Samostatne vybavuje agendu vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov - vypracováva dohody o podmienkach vykonávania menších obecných služieb, dodatky k dohodám, mesačné zoznamy UoZ predkladá na ÚPSVaR.
- Zabezpečuje vykonávanie verejnoprospešných služieb na úseku odpadového hospodárstva a na úseku verejnej zelene, vrátane zimnej údržby.
- Zabezpečuje kontrolnú činnosť a servis výťahov, zabezpečuje dodávky energií na základe uzatvorených zmlúv pre budovy vo vlastníctve mesta, predkladá a sleduje úhradu za služby verejnosti – RTVS.
- Vedie evidenciu zmlúv na dodávku energií, vody, telekomunikačných zariadení, na zabezpečovanie opráv majetku, služieb týkajúcich sa majetku mesta.
- Sleduje výdavky na telefónne hovory a predkladá podklady k fakturácii.
- Zabezpečuje údržbu a opravy nehnuteľného majetku mesta v správe MsÚ, revízie komínov, elektroinštalácií, bleskozvodov, kotolní a hasiacich zariadení, detských ihrísk.
- Zabezpečuje odstránenie nedostatkov zistených pri revíznych a iných obhliadkach vykonaných odborne spôsobilými osobami.
- Zostavuje plán údržby budov, odborných prehliadok vyhradených a iných zariadení.
- Zabezpečuje požiarnu ochranu budov, požiarnu prevenciu, spolupracuje s externým technikom BOZP a PO, spolupracuje s veliteľom DHZ, spolupracuje s kanceláriou primátora na úseku BOZP a PO.
- Zabezpečuje dodávku energií a údržbu nájomných bytových domov a bytov (vrátane výťahu), vybavuje reklamácie a predkladá podklady k fakturácii.
- Vyhotovuje objednávky a zverejňuje faktúry podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám.
*Pracovná náplň je orientačná. Niektoré činnosti budú podľa potrieb oddelenia upravené.
Zdroj ponuky: worki.sk

Na akú profesiu sa hodíte?
- Priradíme vás k jednému z 16 osobnostných typov
- Detailne popíšeme váš typ osobnosti
- Vybereme povolania, pre ktoré sa hodíte
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články
Kedy sa bude vyplácať 13. dôchodok? Pozrite si presné dátumy
Šok pre niektorých penzistov! Na 13. dôchodok môžu čakať až 4 mesiace
Slováci prídu o 3 dni voľna cez sviatky. Nakupovať sa bude bez obmedzení
Penzisti si v auguste prilepšia len dočasne. Peniaze im o 6 mesiacov zase zoberú
Skontrolujte peňaženku. Najdrahšie dvojeurovky môžu mať hodnotu auta