Odborný referent oddelenia správy majetku mesta - Žarnovica aktualizované: 11. 10. 2024
Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené
Miesto výkonu práce:
Námestie Slovenského národného povstania 33, 966 81 Žarnovica, Slovensko
Spoločnosť
Mesto Žarnovica
Dátum pridania ponuky
8. 10. 2024
Dátum poslednej aktualizácie
11. 10. 2024
Druh pracovného pomeru
- Organizuje činnosť menších obecných služieb, vedie evidenciu dochádzky, kontroluje vykonané práce, komunikuje s ÚPSVaR ohľadom pôsobenia určených osôb v menších obecných službách, zabezpečuje aktiváciu osôb zaradených do menších obecných služieb.
- Organizuje činnosť uchádzačov o zamestnanie, ktorí si odpracovávajú dávku v hmotnej núdzi.
- Samostatne vybavuje agendu vo vymedzenej oblasti samosprávy pri príprave a zabezpečovaní výkonu individuálnych právnych aktov - vypracováva dohody o podmienkach vykonávania menších obecných služieb, dodatky k dohodám, mesačné zoznamy UoZ predkladá na ÚPSVaR.
- Zabezpečuje vykonávanie verejnoprospešných služieb na úseku odpadového hospodárstva a na úseku verejnej zelene, vrátane zimnej údržby.
- Zabezpečuje kontrolnú činnosť a servis výťahov, zabezpečuje dodávky energií na základe uzatvorených zmlúv pre budovy vo vlastníctve mesta, predkladá a sleduje úhradu za služby verejnosti – RTVS.
- Vedie evidenciu zmlúv na dodávku energií, vody, telekomunikačných zariadení, na zabezpečovanie opráv majetku, služieb týkajúcich sa majetku mesta.
- Sleduje výdavky na telefónne hovory a predkladá podklady k fakturácii.
- Zabezpečuje údržbu a opravy nehnuteľného majetku mesta v správe MsÚ, revízie komínov, elektroinštalácií, bleskozvodov, kotolní a hasiacich zariadení, detských ihrísk.
- Zabezpečuje odstránenie nedostatkov zistených pri revíznych a iných obhliadkach vykonaných odborne spôsobilými osobami.
- Zostavuje plán údržby budov, odborných prehliadok vyhradených a iných zariadení.
- Zabezpečuje požiarnu ochranu budov, požiarnu prevenciu, spolupracuje s externým technikom BOZP a PO, spolupracuje s veliteľom DHZ, spolupracuje s kanceláriou primátora na úseku BOZP a PO.
- Zabezpečuje dodávku energií a údržbu nájomných bytových domov a bytov (vrátane výťahu), vybavuje reklamácie a predkladá podklady k fakturácii.
- Vyhotovuje objednávky a zverejňuje faktúry podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám.
*Pracovná náplň je orientačná. Niektoré činnosti budú podľa potrieb oddelenia upravené.
Zdroj ponuky: worki.sk

Na akú profesiu sa hodíte?
- Priradíme vás k jednému z 16 osobnostných typov
- Detailne popíšeme váš typ osobnosti
- Vybereme povolania, pre ktoré sa hodíte
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články
Super správa pre seniorov, lístky na vlak už nebudú potrebovať. Platí to v týchto prípadoch
Štát nenápadnou zmenou vo výpočte ukrojil Slovákom z dôchodkov
Prekvapenie pre tisíce dôchodcov: v júni dostanú stovky eur navyše a vyššie dôchodky
Predčasný dôchodok 2025: Kedy máte nárok a koľko peňazí vám dajú
Kúpiť, či nekúpiť? Ceny nehnuteľností sa šialene dvíhajú, Bratislava už zlomila rekord