Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Sme tím Call centristov, ktorí spolu ťahajú za jeden povraz a?radi podajú pomocnú ruku, pokiaľ nemajú v?nej šálku kávy.?
V Alze taktiež podporujeme kariérny rast. Naši manažéri každého pol roka prehodnocujú potenciál ľudí a starajú sa tak o ich rozvoj, či motiváciu preto, aby boli pripravení postaviť sa o schod vyššie. Skús začať ako Zákaznícky špecialista a ukáž, čo je v tebe. Samozrejme rátaj so zaškolením a pridelením buddyho, ktorý ti bude zo začiatku podávať “pomocné barličky“
V Alze taktiež podporujeme kariérny rast. Naši manažéri každého pol roka prehodnocujú potenciál ľudí a starajú sa tak o ich rozvoj, či motiváciu preto, aby boli pripravení postaviť sa o schod vyššie. Skús začať ako Zákaznícky špecialista a ukáž, čo je v tebe.
Samozrejme rátaj so zaškolením a pridelením buddyho, ktorý ti bude zo začiatku podávať “pomocné barličky“. :)
Poďme spolu získať predstavu, čo taký Customer Care (Zákaznícky Špecialista) robí:
zdvíha telefón, keď náš zákazník potrebuje pomoc (žiadne aktívne navolávanie zákazníkov)
radí a pomáha zákazníkom s ich objednávkou, či reklamáciou
odpovedá na požiadavky zákazníkom
ČO VŠETKO POTREBUJEŠ PRE ÚSPECH NA TEJTO POZÍCIÍ...
byť asertívny, komunikatívny, zodpovedný, rýchly a pozitívne naladený
zákaznícky orientovaný/á
za žiadnych okolností nestrácať úsmev na perách
vieš a chceš sa rýchlo a dobre učiť
ovládaš slovenčinu a zároveň ti nerobí problém komunikácia aj v českom jazyku
Pracovná doba v našom call centre je krátky (st, št) a dlhý týždeň (po, ut, pia, so, ne) od 08:00 do 20:00 hod alebo 8h/denne od Po-Pia
Mzdové podmienky: Garantovaná nástupná mzda 780€ + variabilná čiastka až do výšky 130€ + príplatky podľa zákona za prácu cez víkend a sviatok
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Cudzie jazyky
slovenský - vysoká: C1 a C2
maďarský - vysoká: C1 a C2
Podmienka: Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov
Počítače
Microsoft Windows - pokročilá
Internet - vysoká