Článok | Viliam Poništ | 31. 1. 2012
![Poškodzovať spotrebiteľa sa nevypláca!]()
Ochrana spotrebiteľa je jednou zo základných priorít Európskej úniea táto skutočnosť sa premieta aj v Slovenskej republike. Spotrebiteľa jechránený v mnohých predpisoch, no len málo sa vie, že ho chráni ajtrestné právo.
Článok | Viliam Poništ | 10. 11. 2011
![Povinnosti podnikateľa spojené so zriadením prevádzkarne]()
Aj keď je prevádzkareň zväčša vnímaná ako miesto podnikania, netreba sitieto dva pojmy zamieňať. Pri jej zriadení treba mať vždy na pamätiniekoľko základných povinností, ktorými sa dá predísť sankciám.
Článok | Miriam Tinková | 7. 12. 2010
![Twitter, Facebook, YouTube: Vplyv sociálnych médií na podnikanie]()
Prečo čoraz viac firiem využíva sociálne média k podnikaniu? A aké boli doteraz zaznamenané výsledky? Premýšľate takisto so zaradením sociálnych médií v rámci stratégie marketingu?
Článok | Saxo Bank | 11. 10. 2010
![41. týždeň: Ekonomika v Q4: Preradenie na nižší stupeň]()
Leto bolo v USA drsné, pretože väčšina správ signalizovala spomalenie ekonomického rastu. A to také, že sa náhle znova vynorili neslávne scenáre dvojitého poklesu a poslali riziko ku dnu. Riziko sa však od tej doby po zverejnení niekoľkých dobrých ukazovateľov spamätalo, čo zdanlivo vylúčilo možnosť dvojitého dna.
Článok | Saxo Bank | 5. 10. 2010
![40: týždeň: Výhľad Saxo Bank pre 4. štvrťrok 2010: Západné ekonomiky čaká nový studený front]()
Saxo Bank vo svojom ekonomickom výhľade na 4. štvrťrok 2010 uznáva rastúci optimizmus v predošlých mesiacoch vzhľadom k silnej výsledkovej sezóne, ale stav americkej ekonomiky tieto výsledky stále zatieňuje.
Článok | Miriam Tinková | 17. 3. 2010
![K čomu slúži Solus a prečo vzniká register neplatičov?]()
Solus je združenie právnických osôb, ktoré zhromažďuje negatívne informácie. Negatívne informácie z toho dôvodu, že informuje o neschopnosti klienta platiť svoje platobné záväzky.
Článok | Roman Dvořák | 8. 6. 2009
![Americké auta spotrebitelia nechcú]()
Automobilový priemysel sa po sektore nehnuteľností radí k druhému pilieru americkej ekonomiky. Zamestnáva pár miliónov obyvateľov USA a podieľa sa asi tromi percentami na HDP. Ani to však nie je dôvod, aby naďalej existoval v podobe niekoľkých nekonkurencieschopných automobiliek, ktorých problémy trvajú omnoho dlhšie než samotná kríza.