Ako vybrať mzdový a personálny systém?

PR článok | rubrika: SEO PR | 2. 4. 2024
Automatizované spracovanie miezd a personálnej administratívy je efektívnym riešením pre veľké i malé firmy. Vďaka investícii do personálneho softvéru eliminujete čas strávený pri spracovaní danej agendy a šetríte ľudské zdroje. Produktivita organizácie by mala byť vašou prioritou, a preto je ten pravý okamih na to, aby ste do firmy zakúpili softvér pre mzdy a personálnu administratívu. Čo všetko personálne informačné systémy dokážu a ako vybrať vhodný pre vašu firmu?
Ako vybrať mzdový a personálny systém?

Zdroj: Shutterstock

Výhody personálnych informačných systémov

Pri výbere personálneho informačného systému dbajte na to, aby zahŕňal moduly pre vedenie miezd i personálnej administratívy. Implementácia systému do vašej firmy vám prinesie veľa výhod:

  • Efektívne vedenie agendy: Personálny informačný systém zjednoduší a zefektívni administratívne procesy.
  • Automatizácia úloh: Automatizácia úloh ako sú výpočty miezd, dovoleniek, generovanie výplatných pások, evidencia dochádzky a iné.
  • Eliminácia chybovosti: Personálny softvér zníži riziko chýb.
  • Rýchly prístup k informáciám: Mzdový a personálny systém je cestou k rýchlemu prístupu k informáciám pre vedenie i zamestnancov. 
  • Súlad s platnou legislatívou: Informačný systém zaistí dodržiavanie legislatívnych požiadaviek.

Parametre pre výber personálneho softvéru

Výber personálneho informačného systému je dôležité rozhodnutie pre každú firmu. Systém by mal spĺňať vaše špecifické požiadavky a potreby. Zároveň by mal byť škálovateľný a prispôsobiteľný tak, aby rástol s vašou firmou. Znamená to, že by ste mali v prvom rade definovať, aké funkcie potrebujete a určiť si rozpočet na softvér.

Pred výberom systému porovnajte viacero ponúk s ohľadom na funkcie a možnosti prispôsobenia vašim požiadavkám. Uistite sa, že dodávateľ ponúka podporu a školenia, jeho softvér sa aktualizuje a umožňuje online prístup z celého sveta. Všetky uvedené parametre a veľa výhod navyše ponúka personálny informačný systém VEMA.

Personálny informačný systém VEMA

Široké možnosti nastavení a výber modulov robí z informačného systému VEMA primárnu voľbu rôznych typov firiem. Je vhodný nielen pre spoločnosti, ale tiež pre neziskové organizácie alebo školy. Modulárna štruktúra umožňuje, aby ste si vybrali len tie funkcie, ktoré reálne využijete.

Personálny informačný systém VEMA nahradí obrovské množstvo procesov ako sú spracovanie miezd, bankové prevody, elektronická komunikácia s úradmi, personálna evidencia a iné. Systém sa dá prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám a procesom v konkrétnej spoločnosti. Veľkým bonusom je intuitívne rozhranie, v ktorom sa ľahko zorientuje aj počítačovo menej gramotný zamestnanec. Systém je bezpečný a chránený najnovšími technológiami. Využite inovatívny personálny informačný systém VEMA a buďte vždy o krok vpred pred konkurenciou.

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Obľúbené témy

inovácie

Toto ste už čítali?

Sociálna poisťovňa upozorňuje na nové zmeny: SZČO budú fungovať po novom

22. 10. 2025 | Ivana Sladkovská

Sociálna poisťovňa upozorňuje na nové zmeny: SZČO budú fungovať po novom

Od 1. januára 2026 vstupujú do platnosti zásadné zmeny v sociálnom poistení pre samostatne zárobkovo činné osoby (SZČO). Mení sa nielen definícia SZČO, ale aj pravidlá vzniku a zániku... celý článok

Podnikatelia pozor: toto SOI vytýka najčastejšie! Aké pokuty reálne hrozia?

17. 10. 2025 | Barbora Magočová

Podnikatelia pozor: toto SOI vytýka najčastejšie! Aké pokuty reálne hrozia?

Máte nočné mory z nečakanej kontroly zo SOI? Nie ste sami. Slovenská obchodná inšpekcia je neúnavná; s návštevou inšpektorov by mal počítať každý, kto predáva tovar či poskytuje služby... celý článok

Meníte konateľa s.r.o.? Vyhnite sa chybám! Návod v 4 krokoch pre roky 2025 a 2026

16. 10. 2025 | Barbora Magočová

Meníte konateľa s.r.o.? Vyhnite sa chybám! Návod v 4 krokoch pre roky 2025 a 2026

Potrebujete vymeniť konateľa s.r.o.? Ak chcete mať istotu, že na nič dôležité nezabudnete, ste na správnom mieste. Aké dokumenty potrebujete a ktoré úkony budete musieť zvládnuť, aby... celý článok

Ako zrušiť alebo pozastaviť živnosť: návod a povinnosti

15. 10. 2025 | Ivana Sladkovská

Ako zrušiť alebo pozastaviť živnosť: návod a povinnosti

Ukončenie alebo pozastavenie živnosti je dôležitý krok, ktorý so sebou prináša viacero administratívnych povinností. Zistite, aké sú možnosti, čo treba vybaviť na úradoch, aké lehoty... celý článok

Transakčnej dani sa už „šekovou fintou“ nevyhnete. Pošta ju zarezala

13. 10. 2025 | Ivana Sladkovská

Transakčnej dani sa už „šekovou fintou“ nevyhnete. Pošta ju zarezala

Slovenská pošta od októbra výrazne obmedzila možnosť platiť poštové poukazy platobnou kartou, čo ovplyvní tisíce podnikateľov. Nový limit 1 000 eur na jednu transakciu znižuje úspory,... celý článok