Ako vybrať mzdový a personálny systém?

PR článok | rubrika: SEO PR | 2. 4. 2024
Automatizované spracovanie miezd a personálnej administratívy je efektívnym riešením pre veľké i malé firmy. Vďaka investícii do personálneho softvéru eliminujete čas strávený pri spracovaní danej agendy a šetríte ľudské zdroje. Produktivita organizácie by mala byť vašou prioritou, a preto je ten pravý okamih na to, aby ste do firmy zakúpili softvér pre mzdy a personálnu administratívu. Čo všetko personálne informačné systémy dokážu a ako vybrať vhodný pre vašu firmu?
Ako vybrať mzdový a personálny systém?

Zdroj: Shutterstock

Výhody personálnych informačných systémov

Pri výbere personálneho informačného systému dbajte na to, aby zahŕňal moduly pre vedenie miezd i personálnej administratívy. Implementácia systému do vašej firmy vám prinesie veľa výhod:

  • Efektívne vedenie agendy: Personálny informačný systém zjednoduší a zefektívni administratívne procesy.
  • Automatizácia úloh: Automatizácia úloh ako sú výpočty miezd, dovoleniek, generovanie výplatných pások, evidencia dochádzky a iné.
  • Eliminácia chybovosti: Personálny softvér zníži riziko chýb.
  • Rýchly prístup k informáciám: Mzdový a personálny systém je cestou k rýchlemu prístupu k informáciám pre vedenie i zamestnancov. 
  • Súlad s platnou legislatívou: Informačný systém zaistí dodržiavanie legislatívnych požiadaviek.

Parametre pre výber personálneho softvéru

Výber personálneho informačného systému je dôležité rozhodnutie pre každú firmu. Systém by mal spĺňať vaše špecifické požiadavky a potreby. Zároveň by mal byť škálovateľný a prispôsobiteľný tak, aby rástol s vašou firmou. Znamená to, že by ste mali v prvom rade definovať, aké funkcie potrebujete a určiť si rozpočet na softvér.

Pred výberom systému porovnajte viacero ponúk s ohľadom na funkcie a možnosti prispôsobenia vašim požiadavkám. Uistite sa, že dodávateľ ponúka podporu a školenia, jeho softvér sa aktualizuje a umožňuje online prístup z celého sveta. Všetky uvedené parametre a veľa výhod navyše ponúka personálny informačný systém VEMA.

Personálny informačný systém VEMA

Široké možnosti nastavení a výber modulov robí z informačného systému VEMA primárnu voľbu rôznych typov firiem. Je vhodný nielen pre spoločnosti, ale tiež pre neziskové organizácie alebo školy. Modulárna štruktúra umožňuje, aby ste si vybrali len tie funkcie, ktoré reálne využijete.

Personálny informačný systém VEMA nahradí obrovské množstvo procesov ako sú spracovanie miezd, bankové prevody, elektronická komunikácia s úradmi, personálna evidencia a iné. Systém sa dá prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám a procesom v konkrétnej spoločnosti. Veľkým bonusom je intuitívne rozhranie, v ktorom sa ľahko zorientuje aj počítačovo menej gramotný zamestnanec. Systém je bezpečný a chránený najnovšími technológiami. Využite inovatívny personálny informačný systém VEMA a buďte vždy o krok vpred pred konkurenciou.

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Obľúbené témy

inovácie

Toto ste už čítali?

Rockefeller: Syn podvodníka, ktorý zmenil Ameriku. A zarobil viac než Musk

11. 7. 2025 | Natália Stašíková

Rockefeller: Syn podvodníka, ktorý zmenil Ameriku. A zarobil viac než Musk

John D. Rockefeller nevyrastal v privilegovanom prostredí, no napriek tomu sa stal jedným z najbohatších mužov histórie. Ako syn podvodníka, ktorý žil dvojitý život, sa musel vysporiadať... celý článok

Bankroty na Slovensku v júni: 24 firiem padlo, štátu dlhujú viac než 3 milióny eur

4. 7. 2025 | Ivana Sladkovská

Bankroty na Slovensku v júni: 24 firiem padlo, štátu dlhujú viac než 3 milióny eur

Na Slovensku za prvý polrok 2025 zbankrotovalo už 134 firiem, len v júni ich pribudlo 24. Najviac bankrotov hlási Bratislavský kraj, dlhy voči štátu presiahli tri milióny eur. Negatívny... celý článok

Nová KALKULAČKA od Sociálnej poisťovne: vypočítajte si odvody pre SZČO

1. 7. 2025 | Ivana Sladkovská

Nová KALKULAČKA od Sociálnej poisťovne: vypočítajte si odvody pre SZČO

Od 1. júla 2025 prichádza Sociálna poisťovňa s inovatívnym nástrojom pre samostatne zárobkovo činné osoby (SZČO) – online kalkulačkou, ktorá uľahčí výpočet povinnosti platiť sociálne... celý článok

4 nevýhody, o ktorých treba vedieť, ak niečo kupujete "na IČO"

23. 6. 2025 | Barbora Magočová

4 nevýhody, o ktorých treba vedieť, ak niečo kupujete "na IČO"

Ak podnikáte, možno pri nákupe niektorých vecí uvažujete, či si ich zaobstaráte ako bežný spotrebiteľ alebo ich kúpite tzv. na IČO. Nákup prostredníctvom s.r.o. či s využitím inej formy... celý článok

DPH registrácia po novom: Prísnejšie pravidlá, nový výpočet obratu a tisícové pokuty

16. 6. 2025 | Ivana Sladkovská

DPH registrácia po novom: Prísnejšie pravidlá, nový výpočet obratu a tisícové pokuty

Od januára 2025 platia pre slovenských podnikateľov prísnejšie pravidlá registrácie na daň z pridanej hodnoty. Zmenil sa spôsob výpočtu obratu a pri oneskorení hrozia výrazné sankcie.... celý článok