Článok | Barbora Magočová | 18. 7. 2022
![Tešili ste sa na dovolenku, ale nemôžete ísť? Ako to riešiť a kedy zaplatíte storno?]()
Od začiatku leta ste už mysľou na pláži, ale tesne pred odchodom do zahraničia vám niečo zabráni vycestovať. Okrem sklamaných očakávaní treba vyriešiť aj zrušenie zájazdu. Ako postupovať, aby storno dovolenky spôsobilo čo najmenšie škody?
Článok | Barbora Magočová | 28. 7. 2021
![Špinavý hotel a zlá strava: ako reklamovať dovolenku?]()
Na dovolenku sa tešíme celý rok. O to horšie býva sklamanie, ak sa od vysnívanej idylky líši. Nad nedostatkami nemávnite rukou – reklamácia nie je zložitá a cestovné kancelárie kompenzácie spravidla vyplácajú.
Článok | Redakcia | 26. 6. 2018
![Nepáčila sa vám dovolenka? Môžete ju reklamovať]()
Stalo sa vám, že cestovná kancelária nezaistila kvalitu služieb, ktoré ste si objednali v cestovnej zmluve? V tom prípade máte možnosť podať reklamáciu a získať finančnú kompenzáciu za nedoržanie záväzkov.