Vysoký účet za mobil a služby? Ako riešiť reklamáciu u operátora?

Barbora Magočová | rubrika: Článok | 29. 7. 2022
Mobilný telefón dnes už zďaleka nepoužívame len na komunikáciu. Kto chce kráčať s dobou, ten má v mobile internet a zjednodušuje si život využívaním rôznych aplikácií. Čo však robiť, ak operátor vyfakturuje čiastku, ktorá čerpaným službám vôbec nezodpovedá? A ako postupovať, keď naopak neplní to, za čo ste si zaplatili?

Pridať nový príspevok

Snažíme sa, aby sa diskusie na webe www.peniaze.sk vždy venovali primárne článku, ku ktorému patria. Redakcia si vyhradzuje právo mazať príspevky, ktoré podľa jej názoru závažne porušujú všeobecné pravidlá slušného správania, sú vulgárne alebo neférovo útočia na ďalších diskutujúcich. A samozrejme vymazávame spam.

Ďalšie príspevky v diskusii (celkom 0 komentárov)

Naposledy navštívené

Obchodný, živnostenský register, ponuky práce