Diskusie - Zákazníci neprevzali tovar z e-shopu. Podľa súdov musia platiť, hoci mohli odstúpiť

Barbora Magočová | rubrika: Článok | 23. 7. 2025
Vrátenie tovaru kúpeného cez internet bez udania dôvodu má svoje špecifiká – spotrebiteľ musí dať predovšetkým riadne najavo, že chce od zmluvy odstúpiť. Ak tak neurobí a skrátka len tovar neprevezme, zmluva stále platí. Jeden slovenský e-shop sa však rozhodol s „nepreberačmi“ zatočiť radikálnejšie. Ako to dopadlo?

Pridať nový príspevok

Vkladať príspevky do diskusie môžu iba prihlásení užívatelia. Prihláste sa prosím tu.

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa tu.

Ďalšie príspevky v diskusii (celkom 0 komentárov)

Výpočet čistej mzdy 2025

Rozšírená verzia kalkulačky

Ďalšie kalkulačky