e-shop

E-shop alebo presne povedané internetový obchod je obchod, ktorý svoje produkty predáva na internete. Ide spravidla o prevádzku s menšími nákladmi, ale nižšou bezpečnosťou, hlavne v súvislosti s osobnými a platobnými údajmi.

Reklamácia tovaru krok za krokom: 6 užitočných tipov z praxe

Článok | Barbora Magočová | 26. 10. 2021 | 1 komentár

Reklamácia tovaru krok za krokom: 6 užitočných tipov z praxe
+5

Reklamácie môžu byť stresujúce. Nenechajte sa napáliť a čítajte, na čom môžete pri ich vybavovaní trvať; prinášame aj odpovede na nejasnosti, ktoré nastanú, ak obchod nerieši reklamáciu „predpisovo“.

Ako kupovať lístky na vlak cez internet (jednoduchý a podrobný návod)

Článok | Redakcia | 3. 5. 2019

Ako kupovať lístky na vlak cez internet (jednoduchý a podrobný návod)
+26

Cestujete často vlakom? Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ako nakupovať lístky na vlak pohodlnejšie.

Ako kupovať lístky na vlak cez SMS (návod)

Článok | Redakcia | 13. 5. 2019

Ako kupovať lístky na vlak cez SMS (návod)
+6

Na jednoduchšie kupovanie SMS lístkov existuje aj aplikácia. Všetky podrobnosti sme zhrnuli do jednoduchého návodu.

Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu

Článok | Redakcia | 5. 8. 2024

Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu
0

Predajne Datart sa menia na NAY. Od 1. septembra zákazníci v Datarte už nenakúpia. Reťazec s elektrom NAY prevezme jeho obchody. Čo bude s reklamáciami a objednávkami?

Zákazníci neprevzali tovar z e-shopu. Podľa súdov musia platiť, hoci mohli odstúpiť

Článok | Barbora Magočová | 23. 7. 2025

Zákazníci neprevzali tovar z e-shopu. Podľa súdov musia platiť, hoci mohli odstúpiť
0

Vrátenie tovaru kúpeného cez internet bez udania dôvodu má svoje špecifiká – spotrebiteľ musí dať predovšetkým riadne najavo, že chce od zmluvy odstúpiť. Ak tak neurobí a skrátka len tovar neprevezme, zmluva stále platí. Jeden slovenský e-shop sa však rozhodol s „nepreberačmi“ zatočiť radikálnejšie. Ako to dopadlo?