Článok | Barbora Magočová | 26. 10. 2021 | 1 komentár
![Reklamácia tovaru krok za krokom: 6 užitočných tipov z praxe]()
Reklamácie môžu byť stresujúce. Nenechajte sa napáliť a čítajte, na čom môžete pri ich vybavovaní trvať; prinášame aj odpovede na nejasnosti, ktoré nastanú, ak obchod nerieši reklamáciu „predpisovo“.
Článok | Barbora Magočová | 8. 11. 2024
![E-shop vám nedodal „tovar skladom“ už mesiac. Čo mu hrozí za nedodržanie dodacej lehoty?]()
Očakávate, že vám kuriér doručí objednaný tovar v termíne uvedenom na stránkach e-shopu? Niektoré internetové obchody dodacie lehoty dodržujú, iné si s tým ťažkú hlavu nerobia. Obchodníci sa často domnievajú, že údaje o doručení či skladovej dostupnosti sú len orientačné. Je to ale naozaj tak?
Článok | Redakcia | 13. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez SMS (návod)]()
Na jednoduchšie kupovanie SMS lístkov existuje aj aplikácia. Všetky podrobnosti sme zhrnuli do jednoduchého návodu.
Článok | Redakcia | 3. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez internet (jednoduchý a podrobný návod)]()
Cestujete často vlakom? Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ako nakupovať lístky na vlak pohodlnejšie.
Článok | Barbora Magočová | 23. 7. 2025
![Zákazníci neprevzali tovar z e-shopu. Podľa súdov musia platiť, hoci mohli odstúpiť]()
Vrátenie tovaru kúpeného cez internet bez udania dôvodu má svoje špecifiká – spotrebiteľ musí dať predovšetkým riadne najavo, že chce od zmluvy odstúpiť. Ak tak neurobí a skrátka len tovar neprevezme, zmluva stále platí. Jeden slovenský e-shop sa však rozhodol s „nepreberačmi“ zatočiť radikálnejšie. Ako to dopadlo?