Článok | Barbora Magočová | 26. 10. 2021 | 1 komentár
![Reklamácia tovaru krok za krokom: 6 užitočných tipov z praxe]()
Reklamácie môžu byť stresujúce. Nenechajte sa napáliť a čítajte, na čom môžete pri ich vybavovaní trvať; prinášame aj odpovede na nejasnosti, ktoré nastanú, ak obchod nerieši reklamáciu „predpisovo“.
Článok | Redakcia | 3. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez internet (jednoduchý a podrobný návod)]()
Cestujete často vlakom? Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ako nakupovať lístky na vlak pohodlnejšie.
Článok | Redakcia | 13. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez SMS (návod)]()
Na jednoduchšie kupovanie SMS lístkov existuje aj aplikácia. Všetky podrobnosti sme zhrnuli do jednoduchého návodu.
Článok | Redakcia | 5. 8. 2024
![Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu]()
Predajne Datart sa menia na NAY. Od 1. septembra zákazníci v Datarte už nenakúpia. Reťazec s elektrom NAY prevezme jeho obchody. Čo bude s reklamáciami a objednávkami?
Článok | Barbora Magočová | 23. 7. 2025
![Zákazníci neprevzali tovar z e-shopu. Podľa súdov musia platiť, hoci mohli odstúpiť]()
Vrátenie tovaru kúpeného cez internet bez udania dôvodu má svoje špecifiká – spotrebiteľ musí dať predovšetkým riadne najavo, že chce od zmluvy odstúpiť. Ak tak neurobí a skrátka len tovar neprevezme, zmluva stále platí. Jeden slovenský e-shop sa však rozhodol s „nepreberačmi“ zatočiť radikálnejšie. Ako to dopadlo?