•Koordinácia a denná kontrola tímu upratovacích pracovníkov (ranné nástupy od cca 5:30)
•Operatívne riadenie tímu počas pracovnej doby (do cca 14:00)
•Plánovanie a zabezpečenie víkendových zmien podľa potreby výroby
•Zaškolenie nových pracovníkov, preklad a vysvetlenie inštrukcií v prípade pracovníkov z tretích krajín
•Komunikácia s vedúcimi zmien a inými oddeleniami závodu
•Zabezpečenie príjmu, výdaja a objednávok čistiacich prostriedkov a vybavenia
•Pravidelná inventarizácia skladu čistiacich prostriedkov
•Kontrola stavu a správneho používania čistiacich pomôcok a zariadení
•Vykonávanie kontrol čistoty a hygieny vo výrobe, administratíve aj zázemí, riešenie prípadných nedostatkov
•Spolupráca s oddelením kvality pri dodržiavaní hygienických štandardov
•Evidencia dochádzky zamestnancov, základná administratíva spojená s tímom