Diskusie - Známy reťazec spustil netradičnú súťaž o zlaté tehly

Redakcia | rubrika: FINMARKET | 4. 12. 2025
Investičná tehlička namiesto klasického zľavového kupónu? Žiaden problém. V čase, keď domácnosti citlivo vnímajú ceny a obchodníci súperia o vernosť zákazníkov, prichádza Lidl s kampaňou Zlaté Vianoce. Tá ponúka výhry vo výške takmer 20-tisíc eur a tvoria ich najmä investičné zlato v podobe štyroch jedno-uncových tehličiek a darčekové poukazy na nákup. Súťaž je naviazaná na aplikáciu Lidl Plus a predstavuje príklad, ako môže potravinový retail využívať fyzické investičné aktíva ako súčasť modernej vernostnej stratégie.

Pridať nový príspevok

Vkladať príspevky do diskusie môžu iba prihlásení užívatelia. Prihláste sa prosím tu.

Nemáte ešte vytvorený účet? Zaregistrujte sa tu.

Ďalšie príspevky v diskusii (celkom 0 komentárov)