Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Administratívna referentka plní úlohy v oblasti personálneho manažmentu, nákupu, distribúcie a logistiky. Zároveň pomáha pri vybavovaní zákaziek a vedení účtovníctva. Okrem toho je zodpovedná za organizáciu kancelárie a preberá všeobecné sekretárske a iné projekčné činnosti.
Operatívne úlohy:
• evidovanie objednávok, zhotovovanie dodacích listov a zaúčtovávanie objednávok
• organizácia logistiky
• sekretárske práce, vybavovanie pošty, telefonovanie, prijímanie návštev
• digitalizácia a spravovanie obchodných dokladov
• kontrola a spravovanie prijatých faktúr
• pomoc pri vedení účtovníctva, napr. predkontácia nákladových stredísk,
predkontácia vecných účtov, vedenie pokladnice
• pomoc pri personálnych záležitostiach, napr. pomoc pri prijímaní nových
zamestnancov, evidencia pracovných odevov, organizácia stravných lístkov, kontrola
a spravovanie základných údajov o zamestnancoch a dynamických dát v systéme na
efektívnu organizáciu času (napr. AVERO), pomoc pri mzdovom účtovníctve.
• nákup kancelárskych potrieb, prevádzkového materiálu a pod.
• pomoc pri manažmente zmlúv (kontrola lehôt a pod.)
• projekčná činnosť
Strategické úlohy:
• účasť na pravidelnej komunikácii podľa pokynov manažmentu a vedenia
• spolupráca pri „efektívnom riešení problémov“ a vypracúvaní štandardov v
administratíve
• presadzovanie pokynov v oblasti bezpečnosti práce, kvality, čistoty a poriadku v
príslušnom závode, dodržiavanie prevádzkového poriadku (nariadenia týkajúce sa
fajčenia, alkoholu, pracovnej doby, prestávok…)
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
aspoň 2 roky
Cudzie jazyky
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Počítače
Microsoft Outlook - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft PowerPoint - pokročilá