Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Hľadáš si prácu, v ktorej je rôzne rozvrhnutý pracovný čas? Si ústretový/á a rád/a riešiš problémy a hľadáš riešenia?
Ak ti komunikácia nerobí problém a chceš sa realizovať v práci, radi ťa privítame v našom tíme pracovníkov zákazníckej podpory.
Ponúkame ti pracovné miesto, kde sa prácou na zmeny bude striedať ranná a poobedná práca
Práca poobede alebo cez víkend je pre našich zamestnancov výhodou, nie strašiakom - v tomto čase prichádza menej hovorov, takže aj napriek pohotovosti na linke si dokážeš oddýchnuť.
Tvojou hlavnou úlohou bude odpovedanie na prichádzajúce hovory od zákazníkov, podpora a podanie pomocnej ruky pri riešení vzniknutých situácií, kvôli ktorým na infolinku volajú. Väčšina hovorov prebieha v slovenskom jazyku, avšak občas je potrebné obslúžiť aj anglický hovor alebo email, preto od teba požadujeme znalosť jazyka aspoň na úrovni B2. Ak je pre teba komunikácia v cudzom jazyku rutinou a nie problémom, hľadáme práve teba.
Prácou u nás môžeš získať:
zaškolenie do základov telefonickej komunikácie – vedenie rozhovoru, zisťovanie potrieb, argumentácia, zvládanie námietok,
prax s možnosťou pracovať pre najvýznamnejšie spoločnosti pôsobiace na Slovensku,
dlhodobú spoluprácu v stabilnej spoločnosti,
dochádzkový bonus až do výšky 280€ ročne,
platenú dovolenku v deň tvojich narodenín (deň voľna navyše),
vianočný bonus: 15% zo zisku spoločnosti rozdelený medzi zamestnancov podľa zásluh a odpracovaných hodín.
odmenu za odporučenie nových kolegov, ktorá môže byť až 500 Eur, ak nový kolega odpracuje aspoň rok.
Požadované vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzie jazyky
anglický - vysoká: C1 a C2
slovenský - vysoká: C1 a C2
Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - pokročilá